Go Ahead Eagles
0 0 geel zwart 03 april 2014, 09:41Zaterdag voor de 3 punten gaan (die zijn noodzakelijk! ). Deze keer geen tikkie terug voetbal voor een puntje. Daar hebben we niks aan met deze stand. Aanvallende opstelling en gaan met het publiek erachter! Ik ben dat tikkie terug voetbal meer dan BEU! 0 0 sjef de gevulde koek 03 april 2014, 09:55Zit niet zo te zeiken over onze trainer die doet prima werk. met deze spelers kun je ook niet veel beter he. op papier hebben roda en nec betere spelers maar bakken er nog minder van.
Om moedeloos van te worden!!!! Ook jelle mag welleens zn hand in eigen boezem steken bij deze tegendoelpunten! Amen 0 0 driekus 02 april 2014, 23:11Zo doorgaan betekent dus nacompetitie en (niet te hopen) hopeloos voetbal dan, want de swung is er helemaal uit, al zat die er de afgelopen wedstrijden totaal al niet in. olgend jaar dan toch, naar ik niet hoop/wens naar Telstar, alemere City, Achilles, neen toch.
Go Ahead Eagles | Deventer - Facebook
GO AHEAD EAGLES-RKC Waalwijk LIVE STREAM Kijken
Go Ahead Eagles (@GAEagles) / Twitter
Voetbal vandaag op tv | Eredivisie live kijken ESPN
Maar laten we realistisch zijn. Wij zijn een club die een van de laagste begrotingen heeft van de eredivisie en we staan inderdaad te laag maar NAC kan voetballen dat konden we afgelopen vrijdag zien. Helaas alleen de tweede helft. Ook ik ben ziek van deze week, we hadden al veilig moeten zijn maar het is niet anders. Vind het afzeiken van team en technische staf wel overdreven. Het is nu alweer nacompetitie, degradatie en juup league. Onzin.
Go Ahead Eagles - Pagina 2 van 3 - Gratis Sport Kijken
Go Ahead Eagles - Live Soccer TV
RKC Waalwijk vs Go Ahead Eagles Live Stream & Prediction
Van de andere kant, er is nog een gat van 4 punten en we krijgen rkc thuis. Dus alles in eigen hand en zelfs plaats 9 is nog mogelijk. 0 0 nachoreca 03 april 2014, 10:30bij van der gun valt de bal per ongeluk voor zijn voeten, en drost kon er gisteren ook geen reet aan doen! kortom pure pech. niet gaan zeiken over de trainer nu want dat is lachwekkend, we hebben nu eenmaal ook een matige selectie. laten we stoppen met zeiken en zaterdag er het beste van proberen te maken. een keer winnen van fc twente, is ook al dertig jaar geleden......, zou alle commotie doen verstommen. come on nac! 0 0 cor taxi 03 april 2014, 10:34Jullie maken je druk om niks. Niet zo paniekerig aub.
Ga er zelf van uit dat Nac nog minimaal 6 of 7 punten zal behalen. waarvoor zou je niet winnen van Twente thuis? is geen wonder ploeg hoor. Rkc krijgt een pak slaag bij Feyenoord, en later bij Nac. Dus de onderste 3 zijn en blijven, Nec, Rkc en Roda. Je staat trouwens maar 5 punten achter plek 8, Groningen dus. Met een klein beetje fantasie kan het best nog een leuk slot worden voor Nac. 0 0 TdeW 03 april 2014, 10:38Ongelofelijk dat dit kan gebeuren. Zoals hierboven al genoemd, 11 dik betaalde spelers op het veld en nog een paar op de bank. Enkele dagen geleden liep ik met een, niet voetbalgekke collega, langs het stadion. Hij vroeg of er een conferentie aan de gang was in het stadion, "er staan nl zoveel dikke wagens voor de deur''.
Gudelj is een aardige man, was prima bij de jonkies, maar welke idioot heeft hem laten doorstromen als trainer van het eerste elftal? Een trainer zonder eredivisie-ervaring aanstellen is vragen om problemen. Maar gelukkig gaan we nog een seizoen met hem door. Mochten we dit jaar niet degraderen, dan hebben we altijd volgend jaar nog een hele goede kans.
Op dit moment moet ik eerlijk bekennen dat ik vooral denk: "het zal wel, bekijk het lekker... ". Ik ben in ieder geval blij als deze jaargang van de competitie voorbij is... wat gaan onze 21 kapiteins doen voor komend jaar?!.. 0 0 ome cor 02 april 2014, 21:44Een trainer zonder duidelijk strijdplan vraagt hierom.
Nadat ik hem uitgegeld had dat dit de wagens waren van de spelers viel hij om van het lachen. Hij vroeg serieus wat voor bedrijf een BVO wel niet is als je onder bijna al je concurrentie staat en je nog steeds zo rijkelijk beloond wordt. Ik kreeg het hem eigenlijk ook niet uitgelegd met droge ogen.... 0 0 svt076 03 april 2014, 10:39Haha precies cor taxi, zo moeten we t zien;) 0 0 Ome Willem 03 april 2014, 10:44Zo is dat Oude Kern 0 0 cor taxi 03 april 2014, 10:45@svt076. Dit scenario gaat gewoon gebeuren.
Tickets - Eredivisie.nl
Tenzij er van Twente gewonnen wordt, dat zou dan ook weer typisch NAC zijn. 0 0 Roel 02 april 2014, 22:35Nou.. als nac van twente verliest zwaai ik met mijn witte zakdoek onze huidige trainer uit! 0 0 Roel 02 april 2014, 22:37Mits er eindelijk is met noad en passie om te winnen gevoetbald word!!! 0 0 Bredafun 02 april 2014, 22:39@SVT 76, je denk toch niet dat we 6 uur gaan reizen om naar dit soort voetbal te gaan kijken he!, wil graag supporteren, maar niet voor zo'n zootje amateurs! stelletje prutsers! 0 0 Ad B uit Roosendaal 02 april 2014, 22:40NAC betaalt de tol voor het vaak verdedigende spel, zeker in uitwedstrijden.
maar daar moeten we t niet op laten aankomen.. twente thuis kan echt wel iets worden, net zoals we gewoon wel een puntje kunnen wegslepen uit groningen en eindhoven. come on nac! 0 0 Lange Jan met de Pet 02 april 2014, 22:29Er van uitgaande dat NAC verliest bij Groningen en PSV (RKC en Twente thuis laat ik even buiten beschouwing) betekent dat 8 gewonnen wedstrijden op 32. Dat is dus maar een kwart! We zijn (gelukkig) geen Ajax of PSV, maar slechts 8 overwinningen tot nu toe is toch wel beschamend met zoveel zwakker broeders in de competitie! Daar zit dan ook nog 2x Roda JC bij. De druk op de wedstrijd tegen RKC wordt steeds groter.
RKC Waalwijk: RKC Waalwijk